Envis

Jag hatar att känna mig sjuk, egentligen för sjuk för att springa ett tjejrus. Men samtidigt är jag envisast i stan just nu och tänker faktiskt stoppa i mig hostmedicin och springa det där loppet, det kommer inte bli någon super tid men jag ska banne mig göra det ändå! Jag tänker faktiskt inte låta någon liten larvig sjukdom som dyker upp på en kväll och sen försvinner och lämnar hosta kvar stoppa mig! Men den har tyvärr lyckats stoppa mitt nyttiga liv lite, i alla fall mina kostvanor. Fick för mig att det inte var nyttigt att strunta i kolhydrater helt så jag får nog ta tillbaka det igen men ska försöka tänka på vad jag äter i alla fall. Egentligen borde man juh bli frisk och jätte pigg av att träna regelbundet och äta bra, varför blir inte jag det? Fast ja det kanske var lite mycket som hände på samma gång;) Hahaha, typiskt mig att alltid gör allt samtidigt. Men ja jag får jobba på det i lagom takt och det blir kanske lättare sen när jag börjar jobba också och inte har massa skolarbete att kämpa med;)

Ja det här blir nog bra!


Inte den snyggaste tröjan precis;) Men är man ett lag så är man!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0