Tråk!

Har helt sjukt tråkigt, borde verkligen vara ute och göra något vettigt. Men nej ska lägga mig och läsa en bok i tid istället, hur seriöst är inte det? ;) I för sig är kanske det som heter att göra något vettigt, men nej jag är hellre ut och röjer runt;) Får fixa en trevligare kväll imorgon, är faktiskt ledig på söndag! Och hela nästa helg, woho! ;) Men som min bror säger, krogen är för det som inte har sällskap;) Min bror är sjuk han, idag började han prata med en tant som stod och tog lök på Hemköp, ja, helt störd är killen, men ett gått skratt dagligen får man i alla fall:) Fast jag lyckas skratta åt mig själv ganska ofta också, lite urspårat är mitt liv nu, men jag menar bara att se det som en komedi då blir det sjukt kul;)

Nu ska jag lägga in bilder på datorn från i onsdags, blir skoj;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0