Torsdag

Hm, har inte sovit något bra i natt heller, förstår inte när det ska vända och jag bara ska få börja sova, hur svårt kan det vara? Fast ja, jag kom inte i säng förens ett heller, blir lätt så när man ska hjälpa Alexander och Lunkan att tvätta. Men jag tog mig upp halv nio i morse det är helt okej och sen har jag hunnit med en promenad också och läsa ett kapitel i grammatik boken. Nästa grej blir att börja skriva på fonetikuppgiften och få klart den så jag kan skicka in den och sen ta tag i att läsa ut grammatik boken och den andra boken så jag kan börja på min perfomansanalys sen. Men börjar jag med den söndag kväll borde den utan problem vara klar till fredag och då borde jag ha hunnit med att göra uppgifterna till sista skriv uppgiften som jag sen efter fredag har två veckor på mig att skriva, men sen efter det då är jag helt klar med såna stora arbeten den här kursen och har förhoppningsvis klarat det med godkänt och så kan jag släppa den här kursen och ta nya tag över sommaren! Ska bli oerhört skönt att få jobba lite istället, känns mer som min grej just nu!

Det är tur jag alltid har en plan, fast just nu har jag inte min almanacka och det är lite jobbigt, den vart kvar hos Lunkan igår så måste försöka hämta den sen så jag kan se alla min träningspass och allt.

Just det, rodden igår gick hyfsat efter att ha varit på väg över halva Siljan utan att lyckats vända så vart jag riktigt irriterad och tog tag med hela min kraft och lyckades vända båten och ta mig in till viken igen där jag egentligen skulle vara. Så där var det bara till att träna på att vända och det antar jag att jag får fortsätta göra imorgon, känns som det viktigaste;) Det och att sen inte trilla ur båten, fast det göra jag nog förr eller senare;) Men ja, jag tänker inte ge mig jag ska ut på Siljan och ro hyfsade tag innan maj är slut!

Nu ska jag klä på mig och fixa mig lite innan jag ska äta lite lunch och sen åka och färga håret:) Får se vad jag väl har för färg när jag kommer hem;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0