Torsdag

Rullade ur sängen då magmusklerna är ur funktion(läs: har träningsvärk), men jag kom ur och nu ska jag inte gå och sova förens efter tio igen, dock ser jag inte fram emot att gå på gymmet, vad jag än ska göra kommer jag ha ont;) Ska jag fortsätta träna såhär kommer jag få lov att äta en häst till frukost för att inte vara hungrig efter in timme igen;) Trotts denna träningsvärk så vaknade jag på helt strålande humör i morse, insåg sen att yoghurten jag åt igår hade gått ut den 23maj, det var en mindre rolig upptäckt, men jag har inte dött än och lär inte göra det heller, fick bli mackor, ägg och te istället. Nu har jag suttit här och nördat ett tag, tar sitt lilla tag att gå igenom alla sidor och sånt. Ska klä på mig kläder nu och sen ska jag börja plugga, kommer gå hur bra som helst och det blir nog klart tills måndag! Har i för sig inte så mycket val heller;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0