Torsdag

Sitter här och mår faktiskt riktigt bra även om det kanske vart någon drink för mycket igen;) Hahaha, skulle bara dricka min vinare, men icke;) Men kul var det, sjukt trevligt! Sen kom jag inte hem förens tre men det är en annan historia;) Hahaha. Imorgon och på lördag blir det jobb, det ska bli skönt hinna bli lite normal igen, blir nog lugnt nu tills nästa helg, då är det faktiskt löningshelg;)

Idag så borde jag träna, men helt oväntat (inte) så sitter faktiskt förkylningen kvar;) Får se ikväll om det känns lite bättre då kanske jag kan ut och springa i alla fall! Vi får se annars har jag inte planer, ta en dusch kanske, se en film och så;) Vi får se!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0