Tisdag

Har varit hos min kära barn idag, får se om jag hinner dit något mer innan hösten, har för mycket att göra nu de sista veckorna och sen börjar jag jobba i början av juni. Sen är det snart augusti igen;) Det är hemskt vad tiden går fort, speciellt när man vill ha längre tid till uppgifter och sånt. Men jag planen blir att jag ska börja imorgon med perfomansanalysen och ha den klar till fredag morgon! Funkar den planen ja då kommer jag vara en lycklig kvinna och gå ut och festa i helgen och vila och sen börja med den andra uppgiften på måndag! Jag och mina planer;) De funkar alltid halv bra, eller ja, jag blir alltid klar med uppgifter i alla fall.

Nu lär jag laga mat åt familjen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0