This may not last but this is now

Åh, idag vaknade jag på fel sida, jag som har varit så lycklig på slutet. Och så i morse så kände jag mig helt tom och kollade på min säng och insåg att den var helt tom, det kändes otroligt jobbigt. Jag drömmer så mycket på nätterna och då hjälper inte de där åtta timmarna så mycket, vaknar var tredje timme och har drömt något sjukt. Men jag kom upp och jag gav mig i väg till praktiken. Väl där så visade sig att barnen var hysterisk och inte en utan alla, de klättrar på vägarna och det nästan bokstavligt talat. Det har varit ett jäkla bråkande hela dagen, jag är helt matt. "Nej, du kan inte gå ut utan jacka." " Nej du kan inte gå ut utan någon vuxen." "Sätt ner den där!" Åh, jag blir helt matt av att tänka på det.

Dessutom glömde jag ta medicinen mot pollen i morse, jag tror i alla fall det är den jag känner av. Sen har jag börjat äta annorlunda och plockat bort alla kolhydrater för att se om jag kan sluta bli så uppsvälld av allt jag äter, det kanske också kan påverka det hela. Nej ingen toppen dag;)

Meeen, jag ska göra allt för att den ska bli bra! Jag ska plugga färdigt min saker, träna, laga och äta middag och sen ska jag se på lite tv och sen sova i tid, då kan den inte bli annat än bra! Sen har vi en lång skoldag imorgon, men jag ska nog orka med den också. Torsdag och fredag blir pluggdagar och ja det blir lite tid till att vila också, ha lite sovmorgon i alla fall. Jag är i behov av det nu! Annars så vet jag inte riktigt vad livet kommer att ta mig känns det som, plötsligt känns allt så himla oplanerat och lite jobbigt att man måste ta sig ut på helgerna och allt sånt där annat. Jag är väldigt bekväm av mig så lite slitsamt är det faktiskt, känns inte lika lättsamt som när man gick i 7an och var kär i tio killar samtidigt och kunde gå och spana i skolan;) Hm, antar att det bara är att gilla läget och hoppas att det löser sig. Var ändå inte det som var det viktiga nu, det var en egen lägenhet! Så jag får bo helt själv!

Nu lär jag börja laga mat igen, jag hatar att laga mat!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0