The Climb

Igår satt jag och tänker på det här med ålder, jag fyller 21 i år och just nu känner jag mig ungefär att jag är på en 15årings nivå, sköööönt! Inte! Borde man inte börja bete sig vuxnare med åren, eller så har jag väl betet mig vuxet för länge och måste plötsligt spåra ur igen;) Hm, ingen bra grej tror jag.

För att inte tala om hur det går med skolan, hahaha. Hittade en anvisning till seminariet vi har idag igår och insåg att jag skulle läst sjukt mycket, men icke! Bra Sandra, bra! Jag måste verkligen skärpa mig snart, hoppas verkligen att mitt jobb kan ha en positiv effekt på mig! Kanske kan bli lite seriösare;) Det återstår att se!

Nu lär jag göra mig klar för skolan och så!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0