Surprise, surprise

Sitter och lyssnar på Bruce Springsteen, ganska oväntat måste jag säga. Men ja, varför inte liksom! Passar perfekt just nu i alla fall, på en sån där skön nivå.

För övrigt sitter jag och äter på en vattenmelon, men jag gjorde en för stor bit så snart får jag lov att stoppa ner hela ansiktet i den för att kunna äta;) Och då blir det så sulligt. Och så skvätter det på mina fina lönebesked, pengarna bara rullar in;) Det är tur det eftersom jag shoppade på internet igår igen, en klänning och en lite längre tröja, båda randig;) Inte helt oväntat för att vara jag va? ;) Men ja det är bra att köpa kläder man trivs i!

Funderar på att se ett avsnitt How I met you mother, vart så tomt utan kära Gossip Girl. Men ja, How I met your mother funkar bra istället, jag saknar bara en het Chuck! Eller kämpa med att stämma gitarr fan, går sådär lär jag säga;) Men det löser sig nog snart.

Ska sova om ett tag i alla fall, har lång skoldag imorgon. Kanske till fem, fast det kommer jag skita lite i jag måste hinna hem till rodden! Oj, vilket onödigt inlägg det här blev, men ja varför inte?!;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0