Stop this song

Tänkte ha sovmorgon till halv nio, men vaknade vid halv åtta och kunde inte sluta röra på mig, ville bara upp och hoppa och då var inte ens pappa som skulle till jobbet vid nio uppe;) Försökte somna om men insåg att det var ingen idé, så nu har jag ätit frukost och varit uppe ett tag, idag ska det inte solas så mycket. Ser nämligen ut som en kräfta på låren, het;) Eller inte! Tur det snart byter färg till brunt i alla fall och tur jag inte har planer på att ha någon kort klänning ikväll, i för sig ni som känner mig vet att det faktiskt inte är min grej alls;) Speciellt med tanke på att jag mest bor i ett par convers och det även på krogen, ikväll kan det dock bli ett par gladiatorsandaler. Och till brors student så har jag faktiskt köpt en klänning (randig) så hoppas på att det blir varmt så jag kan ha den då, mindre än två veckor kvar nu! Själv börjar jag i princip mitt sommarlov på måndag med min första jobb dag för sommaren!

Nej vet ni vad ska ta på mig lite kläder och sen ska jag nog skriva lite, sola lite, träna lite, äta lite, plugga lite till och sen tänker jag dricka vin i solen och gå på lucky och dansa runt hela natten;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0