Söndag

Känner mig fortfarande jätte seg och vill bara ligga och sova. Men jag ska laga lunch nu och sen ska jag plugga lite, ut och springa, äta middag och sen sätta mig och kolla på lite fotboll. Sen blir det faktiskt till att sova i tid, imorgon är en ny vecka med nya tag. Jag har en bra plan och jag hoppas det här kommer funka bra:) Eftersom jag alltid känner mig så seg så är faktiskt något som behöver förändras t ex sömn, mat och träning. Så vi får se om den har planen kommer funka, det återstår att se.

Sitter precis och läser om Svenska Hälsocampen, skulle vara kul att vara med till hösten, typiskt mig att gilla sånt här;) Funderar på att lägga pengarna på det i stället för på en utlandsresa, eller så blir det både och;) Fast ja det är så mycket jag vill nu, först ska jag betala bilen så det blir klart och den verkligen blir min! Sen vill jag ha en helt egen lägenhet som jag kan fixa som jag vill med, en liten etta till bara mig skull funka hur bra som helst:) Sen var det den där hunden också och jag har faktiskt tid att ha den när jag studerar jag tror det är nu jag kommer ha mest tid och det behövs som man ska ha en valp. Men ja, hund kan jag inte ha förens jag flyttar hemifrån.

Känner mig jätte nöjd med livet just nu, det känns helt rätt för mig och det känns faktiskt riktigt bra att stå på egna ben. Det känns som det behövs, just den här stunden att hitta sig själv och veta vad man själv vill i livet:) Att kunna sätta upp massa mål utan att behöva ta hänsyn till någon annan, ja det känns riktigt bra och jag ser fram emot sommaren och att få jobba och tjäna pengar. Fast jag ser fram emot allt framöver, jag har en känsla av att allt kommer bli fantastiskt bra:)

Nu ska jag fortsätta med lunchen, skriver kanske mer sen:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0