Shopaholic

Skulle med mormor och handla present till morfar. Råkade gå in på Kicks och köpa en ny parfym och nya rengörings grejer till ansiktet. När jag kom hem satt jag mig och googlade runt lite och hittade en hel sjukt snygg t-shirt, förhoppningsvis kommer den på måndag och jag kommer använda den flitigt, fanns en till otroligt snygg t-shirt också men bara i XL och det skulle nog blivit lite stort för mig;) Så hade jag köpt den och jag drunknat i den så hade jag juh fått lov att ge bort den och jag kommer inte på någon som skulle vilja ha en sån t-shirt som har XL;) Ska få sen om jag får en tid för min andra tatuering också, livet kan inte bli bra mycket bättre alltså! En lägenhet på det här och mitt liv är top notch;D

Nu ska jag försöka plugga lite igen, det enda som faktiskt går lite segt just nu. Men det löser sig nog!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0