Sådär ja

Det här kanske inte går helt åt skogen trotts allt, börjar se slutet på fonetikuppgiften ska gå ner och äta lunch och sen göra klart den och skicka in den. Sen får det bli en liten promenad tror jag, måste få lite frisk luft. Sen ska jag nog hinna ta och läsa något kapitel i grammatik boken. Blir nog bra det här till slut i alla fall. Sen är det bara att kämpa på är som tur är snart sommarlov, ett välbehövligt! Jag sattsar på att ta nya tag över sommaren och göra så skolan kanske känns lite kul igen till hösten igen! Ja, sommaren får bli min uppladdnings period, hittills har det hänt för mycket och känner inte igen mig själv riktigt, men jag ska nog hitta mig själv där någonstans igen. Det här blir bra! Man måste som människa kunna göra fel ibland och förhoppningsvis lära sig av sina misstag, jag hoppas jag gör det. Men jag tror i alla fall fortfarande att allt har en mening och att allt alltid blir till det bästa i slutet! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0