Onsdag

Jag tror ni får leva med den här designen ett tag har precis kommit på att jag har sjuk mycket att ta tag i;) Råkade dessutom boka tid för färgning av mitt hår imorgon, tror det blir något helt nytt, eller ja lite åt det hållet har jag väl haft förut men inte riktigt! Blir spännande om hon tror hon kan fixa om mitt hår så, då blir i alla fall jag lycklig;) Eller jag är redan lycklig, var ner på Gina på lunchen och köpte ett par nya slitna jeans och en ny randig tröja, så mycket Sandra just nu! Sen köpte jag faktiskt ringar också, var något jag fick för mig här om dagen. Jag som verkligen inte är någon smyckes människa, men ja sånt kan man kanske ändra på. Dessutom borde mina nya Convers komma i veckan också:)

Nu ska jag snart ta tag i att laga mat tills mamma och Ebba kommer hem och sen ska vi och ro! Antar att jag är sjukt dålig på det, men det är absolut värt ett försök. Sen ska jag hjälpa Lunkis med tvätten igen, undrar om han någonsin ska lära sig. Blir i alla fall säkert en trevlig stund!

Nej, mat var det!

Kommentarer
Postat av: Emelie

åh avd fin din blogg är nu :) ja jag har shoppat litegrann idag bara, ett par gladiatorsandaler samt lite smycken från H&M och ett jättefint rosa nagellack från isadora! :D Åh jag vill också ha ett par converse, jag har bara fejk från skopunkten ;)



2009-05-06 @ 21:09:09
URL: http://emeliejohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0