Onsdag

Idag är då tanken att jag ska springa tjejruset. Ja, just det vi fick se hur det blev med den saken. Hostar fortfarande massor och känner mig som ett element men har ingen feber. Borde plugga också, vet inte alls hur jag ska orka. Men ja, jag får försöka kurera mig på något smart sätt massa te och annat och hoppas att jag klockan fem mår som en prinsessa igen och är super pigg, men något bra lopp kan det nog inte ens bli, kroppen är helt slut efter det där illa mående igår. Hur lyckas man få sånt över en kväll? ;) Verkar i alla fall inte bli sämre så ja det är en fördel!

Ska nog ta en dusch nu och sen börja skriva på performansanalysen även om jag inte läst klart grammatik boken, det får bli som det blir helt enkelt! Har i alla fall två dagar till!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0