Måndag

Alltså jag förstår inte varför jag inte kan gå och lägga mig i tid, mina planer funkar aldrig;) Men jag fick sova nästan åtta timmar så det är helt okej, fast jag känner mig fortfaraden sliten och så ser jag lite sliten ut också. Jag vill ha sommar så jag kan bli brun! Nej får helt enkelt bli solariet istället i veckan, är så trött på att vara blek! Och jag har varit ganska effektiv hittills har nästan läst allt jag ska läsa i Tankarna springer före, sen är det den där jävla grammatik boken, men ja det får gå om det går. Imorgon ska jag till barnen igen och förbereda mig inför sista uppgiften, så ja det blir nog sista dagen med barnen innan hösten då det blir praktik i tio veckor:) Sen kommer jag bo här onsdag, torsdag, fredag. Ja förutom när jag ska springa tjejruset, träna, äta eller till tandläkaren;) Sen på lördag tänker jag styra upp en fest, yees, för nu har det snart gått två veckor igen;) Man lär passa på medan man är ung!

Nej ska fortsätta plugga lite, dyker säkert upp om ett tag igen;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0