Lose control

Hahaha, kom på mig själv med att komma på att jag faktiskt har svarta luckor från gårdagen också;) Nej den var inte så nice, nej. Minns liksom inte allt folk jag träffade, måste varit sjukt många jag missade att lägga på minnet, illa! Blir en ny satsning in för nästa lördag, då ska det inte vara svart och jätte slirigt och inte 4 cider inne på krogen;) Nej det får bli på en mer lagom nivå tror jag, får bli första målet;)

Imorgon ska jag ro vare sig den här jävla förkylningen har gett med sig eller ej. Jag ska öva på att vända ordentligt så jag inte hamnar mitt på siljan! Sen blir det en bra tränings vecka, det är målet! Måste verkligen skärpa mig, öl, cider, pizza, lösgodis, nej det är inte så nyttigt;) Dessutom har jag inte tränat på två veckor igen eftersom förkylningen aldrig släpper, men nu jäklar skiter jag i det! Nu ska det levas någorlunda sunt, i alla fall till lördag;) En dag i veckan är faktiskt okej;)

Borde verkligen plugga nu också, men jag orkar verkligen inte är så fruktansvärt tråkigt. Funderar på att lägga mig i soffan och sen en film istället, eller sova. Skulle lätt kunna somna nu på direkten tror jag, inte så konstigt med tanke på att det vart ytterligare en sen natt;) Nej ska försöka göra någon nytta idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0