Lördag

Inte lika bra uppdatering idag, har jobbar från nio till fem så man hinner inte riktigt med det;) Imorgon blir det lugnare ska ut på promenad på morgonen och sen lär jag plugga en del innan jag har workshop på jobbet vid ett. Ska bli trevligt att få testa qigong, sen ska jag nog sola efteråt också, måste blir lite brun;) Sen blir det all kraft på performansanlysen nästa vecka.

Sen är det den här andra veliga saken. Jag blir så trött på att det ska ta så lång tid för människor att komma på saker och sen när det väl kommer på hur de var så kan de ändå inte ändra något. Så jag känner nästan att jag måste låta det vara och ta tag i det här livet själv. Fixa det jag vill, gå dit jag vill. Men usch det är inge kul heller...



Tills jag har något vettigare att skriva sen så får ni hålla till goda med den fantastiska musiken istället!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0