Let this go

Det är typiskt mig att tro att det faktiskt kommer blir bra det här och precis när man sitter och känner sig nöjd så får man naturligtvis något nytt att fundera över. Jag vet att jag gjorde fel, är väldigt medveten om det. Fast helt fel var det faktiskt inte heller, jag men det är inte precis så att någon äger mig. Och jag var faktiskt med på allt helt själv. Jobbigt bara att det ska bli så mycket skit efteråt. Men jag antar att det löser sig. Och jag får helt enkelt leva med att vara illa omtyckt av vissa, fast självklart hoppas jag det går över med tiden. Man måste kunna göra fel ibland också, ett fel och inget vanligt av mig heller så jag tror jag kan leva med det. Eller jag har bestämt att jag kan leva med det heter det!

Fast ja, jag skulle ge mycket för att få tillbaka mitt gamla liv just nu;) Nu ska jag gå och hämta min Convers på Ica!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0