Kvinnor med makt

Lunkan påstår att man inte kan vara rik och ha makt som kvinna utan att vara män till lags. Mycket irriteranden diskussion, men samtidig peppande. Jag tror det går eller jag vet att går, det handlar om mål och attityd. Inte för att livet går ut på att ha makt och vara rik, eller jo bara i sitt eget liv, fast då heter det nog mer kontroll. Att ha det som man själv vill, undra när jag själv började tänka så här. Måste varit när jag insåg att jag måste klara livet själv. För jag är trött på allt velande! Nu är det bara jag, bara bara bara jag. Så länge någon inte kommer på att jag är så viktig att han är beredd att resa runt jorden för att få vara med mig, då möjligen kan jag tänka på det! Men annars så förstår jag faktiskt inte alls varför jag skulle kämpa och flytta och fixa, nej det handlar om att ge och ta!

Hm, vad jag funderar och försöker övertyga mig själv;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0