Konstigt

Såg nu att det blivit dubbla inlägg på förra, undra varför! Var i alla fall inte meningen, men kan inte komma på hur man tar bort inlägg heller;) Men ja sånt är livet. Nu har jag äntligen rensat klart min garderob, vad gäller kläder;) Skor och väskor har jag inte orkat gå igenom ännu, men det får bli någon kväll i veckan tror jag. Så jag blir klar med i alla fall det projektet. Projektet veckan där på får bli att sy klart mina kläder, har sprättat klart och fixat nu ska det bara sys nya bra sömmar och sättas dit någon knapp och så, bra jobbat av mig! Ja det är det roliga jag får göra utöver pluggandet som måste gå i första hand hela veckan! Kul att man nu i tre veckor inte kommer göra något, men ja sen är sommar i alla fall:) Blir jobb hel tid men just nu är det trevligare! Måste hitta på saker jag vill göra till sommaren också, när man faktiskt kanske har tid. Kul att ha projekt faktiskt, funderar på att plocka fram gitarren och ge den ett försök till, kanske får bli sommar grejen, eller att faktiskt läsa något man själv tycker är intressant inom med läraryrket, typ om pyssel, barnmassage eller något sånt. Eller helt enkelt pyssla ihop lite flarnosagor eller nått sånt! Hahaha, vi får se, jag hittar nog på något!

Ganska udda färger på det jag ska sy för övrigt;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0