Innan te och kvällsmacka

Har haft lång dag i skolan idag från nio till fyra, har varit otroligt trevligt och vi fick tårta av våra kursansvariga också:) Sen åkte jag hemåt, hjälpte mamma med maten, såg att mina fina kläder hade kommit redan, åkte iväg på rodd. Men det blåste för mycket så vi sprang och körde lite styrka istället, får försöka ta mig ut på fredag eller söndag istället. Och nu har jag kommit hem tagit en dusch, fått papper på vilka som äger lägenheter i Leksand av morfar min. Tänk vad fort en dag kan gå, det otroligt! Ska snart göra en kopp te och en macka och lägga mig och andas i soffan. Imorgon hoppas vi på regn igen så jag kan sitta och plugga hela dagen, eller ska skjutsa mormor till Insjön för att hon ska handla present till morfar och sen ska jag kanske gymma också. Vi får se idag har jag haft sjuklig träningsvärk i bröstmusklerna, ibland krampar de till, det är grymt skönt;)

Nej nu lär jag ha te, kanske skriver mer senare om jag inte somnar i soffan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0