heartache on the dancefloor

Har haft heldag i skolan idag, var så trevligt så! Har gjort en animerad film med lerfigurer, jag gillar faktiskt att vara i skolan! Det är tråkigt att vi inte är det oftare! Skönt att få träffa människor och skratta en hel del:) Ska jag nog fortsätta göra idag, ryktades om en utgång men jag vet inte riktigt. Borde verkligen inte, men samtidigt så är det mycket roligare än att sitta hemma och hoppas på att saker bara ska gå över av sig själv. Jag tror det är bättre att då ta tag i det själv och sen göra det bästa man kan av allt! Man behöver bara inte spåra ur så mycket jämt;) Får ringa min gode vän och kolla läget!

Skriver mer sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0