Grammatik

Alltså jag verkligen verkligen verkligen borde plugga, men det är mycket roligare att klippa i kläder och rensa garderoben, jag har insett att allt gulligt måste bort;) Jag är inte gullig, är en tjej i jeans och t-shirt;) Och just nu bara älskar jag slitna jeans också, har mina underbara ifrån Gina och sen har jag slitit sönder ett par svarta jeans också som i alla fall var så himla slitna. Ett par jeans har blivit shorts också och sen har en klänning blivit en t-shirt och jag jobbar fortfarande på att göra om klänningen från Beyond Retro som ska bli en blus och som kommer var skit häftig till mina slitna jeans;) Insåg precis att det var en till klänning jag borde göra om, den är blommig och på tok för söt, borde bli en tubklänning istället, har bara inte kommit på hur jag ska sätta om dragkedjan;) Sen behöver jag sy fast en knapp på  fuskpälsen också insåg jag precis. Sen är frågan varför jag äger hur många jackor och kavajer som helst;) Ja min garderob behövs verkligen rensas ur och göras om. Men nu borde jag verkligen plugga;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0