Frisk?

Hur vet man att fröken Lindeström börjar bli frisk? Jo det är när hon börjar tagga för att gå ut och fest järnet på lördag och dessutom bara lyssnar på sån där typiskt utgångs musik;) Nu är bara problemet den här hostan! Är rädd att om jag går ut hårt så kommer jag bli mer sjuk, men ja det är en dag kvar! Imorgon blir det upp vid sex och sen åker pappsen och jag till Göteborg, lunchar, hämtar bilen och sen hemåt igen. Men jag har packat med mina skivor och choklad så det blir nog toppen:) Hoppas på att kunna glida hemåt i solglasögonen också och känna mig som bortskämd unge som åker fin ny Saab;) Så får pappsen kör Mondeon istället!

Nu ska jag försöka göra klart den här performansanalysen, sen se på tv och sen blir det duschen och sen sängen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0