Fredag

Vilket väder! Jag struntade i pappas uppmaningar och tog med mig datorn ut och la mig på en filt nu på morgonen, har börjat skriva på examinationsuppgiften och jag menar att börja, det är en bra början. Ska väl försöka skriva lite på varje punkt idag och sen skriva lite mer imorgon, nästan gör klart allt på söndag och sen skicka in det efter jobbet på måndag! Det är planen, men det är så mycket annat att göra också! Jag måste in på noret en sväng och handla lite och in på banken och fixa lite. Sen har jag ett till två tränings pass idag och ja sen vill man vara ute i solen också och blir brun! Eller ja så brun som jag nu kan bli, brukar ta sin lilla tid. Sen har jag så svårt för att bara ligga och pressa också! Men jag kan leva med att vara lite blek också;) Jag kan leva med det mesta;)

Nu ska jag ta på mig ordentliga kläder och dra mig mot noret!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0