Fredag

Känns som man borde göra något vettigt, men samtidigt ha en lugn helg. Men jag är liksom ingen riktig hänga med familjen tjej idag;) Jag måste verkligen få en egen lägenhet själv, så jag kan hänga med mig själv istället. Nej det lät inte heller skoj;) Jag borde helt enkelt bara skaffa mig någon att hänga med, men jag borde sova i tid också för jag jobbar imorgon också! Men ledig söndag! :) Men nej, jag borde inte gå ut, spara mig till lönings helgen istället!

Hände en sjukt kul grej idag. Hade ett missat samtal från ett okänt nummer så slår upp det och upptäcker förvånat att det är en killkompis pappas nummer;) Hahaha, undra vad han ville mig eller om han faktiskt bara av en slump hade ringt fel. Hahaha, var så fall en sjuk slump;)

Ska kanske ta och byta om från mina jobb kläder så jag inte skitar ner dem till imorgon. Sen så pratar mamma om att vi ska förtidsrösta idag;) Tydligen oerhört viktigt att rösta inom EU också, vad vet jag? Inte riktigt mitt intresse att sätta mig in i;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0