Franklin

Jag och bro har varit ett bra team och lyckats sätta dit den nya strängen på gitarren, bara för att komma fram till att vi inte har någon stämmare och jag kan väl någorlunda få den att låta som en hyfsad stämd gitarr. Men jag vill verkligen ha det perfekt, det är mycket roligare då! Får helt enkelt leta på någon så jag kan börja spela nu igen!

Har varit i skolan nästan hela dagen idag, har varit skoj:) Eller vi är så himla trötta just nu och ingen orkar göra något alls egentligen så vi bara spårar ur;) Idag har vi hittat på ett nytt namn på en lek, "Ruska burken". Hahaha, det låter helt sjukt när man säger det. Sen har Jennie pratat norska och jag kommer förmodligen börja skratta om jag springer på en Norman;) Hahaha, åh vilka urspårningar jag har för mig dagligen;) Men kul är det och det är väl det livet går ut på?

Nu ska jag nog gå ner och skala lite potatis till potatisgratängen, sen ska jag förmodligen till gymmet och köra hårt, sen blir det lite plugga faktiskt, tro det eller ej;) Men mycket roligare att träna, längtar efter rodden imorgon också, bara jag får in rätt teknik med händerna så blir det kul och så jag får sluta sitta med raka ben också. Ja ni jag kan nog både spela gitarr och ro betydligt mycket bättre till Augusti! :) Yeees, det här blir en toppen sommar det känner jag på mig:) Två dagar i skolan kvar också sen är det faktiskt sommarlov, men jobb och det blir skönt, lättare att ta tag i jobbet än skolan! Skönt att jag är så bra på att rycka upp mig, jag är nog nästan proffs på det, en liten nergång och sen på topp. Det är bra jobbat!

Nej skala potatis var det ja!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0