Ett tidsfördriv att dö för;)

Ja att googla på Ed Westwick är ett sjukt bra tidsfördriv. Och han blir bara snyggare för varje gång;) Jag menar skinnjacka, tatueringar, har ett eget band och är bara allmänt skit snygg. Hahaha, snacka om nya hög krav jag precis skaffade mig;)



Nej ska kanske göra något vettigt som att krypa ner under en filt i soffan och hoppas att jag inte blir sjuk. Vill verkligen inte bli förkyld eller något sånt, men halsen gör verkligen ont. Men förhoppningsvis är det bara tröttheten som sätter sina spår eller en kort förkylning, skulle vara typiskt mig att få halsfluss eller något sånt och inte kunna springa tjejruset om en och en halv vecka;)

Ja nu får det bli tvn;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0