Dude, Where's My Keys?;)

Åhhh, urartning igen! Undra om jag kanske har en 20års kris? ;) Risken finns när urartningen börjar bli så här illa, svarta hål och mystiska idéer;) Hahaha, men jag bjuder på den! Kanske blir det bättre när man blir 21år och börjar bli gammal, förmodligen inte. Lunkan har precis fyllt 21 och visar glatt hur det blir då också. Nu är han utan alla sin nycklar. Fick glatt hör i natt att jag var den som var mest misstänkt efter Alexander att ha tagit dem;) Men jag har inte hittat dem här ännu i alla fall;) Jag kände mig som jag var med i filmen Dude, where's my car när Lunkan ringde nyss. Vaknar upp och vet inte riktigt vad man lagt saker, fast ja, det är okej så länge man i alla fall vet vilka som sover i ens rum;)

Hahaha, nu ska jag ta en dusch tror jag och dra på mig kläder misstänker att Lunkan kommer ringa och be mig hjälpa till att leta sen;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0