Brighter

Åh jag är rädd att jag får se mig besegrad idag. Har legat i sängen och läst en timme nu och det är med en rejäl ansträngning jag tog mig ur den igen. Men det finns en plan till och det är att trycka i mig en alvedon nu, hundra vitaminer och hostmedicin då kanske det går. Fast risken då är att jag bryter ner kroppen helt och så ligger jag sjuk flera dagar istället för att bli frisk imorgon, åh vilket dilemma.

Idag har det till råga på allt också känts tydligare att jag singel, ensam, ja ni vet;) Jag har inte haft någon att ringa till och beklaga mig, ingen som tycker synd om mig;) Ingen som kan komma hit med en påse godis och krypa ner bredvid mig och se en film eller så. I för sig hade det kanske inte spelat någon roll, jag hade förmodligen inte fått det så mysigt även om jag inte varit singel;) Man får helt enkelt klara sig själv, ja blir jag tröttare än så här så får jag väll be bror min baka äppelpaj och sen får jag lägga mig i soffan och se på Bolt medan de andra springer 5km. Åh det är så typiskt, jag blir så bitter;)

Och som att det inte vore nog så har jag den där performansanlysen som ska in på fredag och det går inte så jävla bra känner jag, men ja jag får lösa det men inte just nu! Ska gå ner och hitta nått att äta!

Kommentarer
Postat av: Emelie

åh jag vet, visst var han gullig mot blair! jag satt och grät när han hade fixat hennes drömklänning! Åh chuck :P

2009-05-14 @ 08:21:16
URL: http://emeliejohanssson.blogg.se/
Postat av: Emelie

om jag hittar en chuck så lovar jag att ge honom till dig! :)

2009-05-14 @ 09:18:46
URL: http://emeliejohanssson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0