Bimbo

Gjorde nyss ett test på facebook, om vad jag skulle göra i framtiden. Enligt testet så var jag redan så gott som död, skööönt! ;) Min livsstil var tydligen inte hållbar. Det har gått en månad, en ynka månad och det har hunnit spåra ur så mycket;) Fast det är lite typiskt mig, jag ska alltid ta i och gör allt fullt ut. Men så länge jag orkar stå ut med mig själv, så är det väl okej, kommer väl på en dag jag med att det här inte är hållbart;) Så länge planerar jag min andra tatuering och fortsätter att spåra ur;) Nejdå, imorgon ska jag faktiskt plugga hela dagen och om halsen är bättre ska jag träna, jag ska i alla fall ut och gå! Sen är det skola på onsdag igen, blir skoj! Men kommer krävas socker för att orka en hel lång dag;) Är jag då frisk ska jag ut och ro på kvällen, jag längtar! Sen blir det till att plugga och jobba och sen är söndagen ledig, är det fint väder ska jag ligga ut och lyssna på musik hela dagen och blir brun. Det här blir en lugn och riktigt nice vecka! Det är tur jag är så positiv och kan bjuda på mig själv annars hade jag nog inte klivit ur sängen igen;)

Nej ni, nu ska jag läsa lite tidning och lyssna på bra musik!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0