Uppdatering

En löptur var det ja;) Efter inlägget började jag känna mig död och däckade i soffan framför Hannah Montana;) Sen vart jag liksom kvar där, upp till Gossip, ner till Värsta bilförarna och en kopp te och sen upp hit igen. Nu ska jag nog borsta tänderna och sen lägga mig och sova. Förstår inte hur jag kan vara så trött hela tiden. Ser fram emot påsk, åh vad jag ska sova, äta godis och pyssla! Något under bild lektionen förr går fick mig att komma på att det kan vara riktigt kul att pyssla och måla. Jag tror jag ska göra påsk kort när man trycker tummen i färg och sen gör det till en kyckling, för er som nu inte förstod vad jag menar, jag får helt enkel göra en, ta kort på den och sen lägga upp här;)

Nej, sov dags!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0