Torsdag

Borde verkligen börja plugga nu, men måste få sitta av mig lite här, så jag kan lägga kraften på att plugga och inte dra mig hit sen igen. Måste nog börja på reflektionen på fältuppgiften har som mål att den ska vara inne på måndag, så jag kan sattsa helhjärtat på hemtentan sen. Det är bara ett problem jag ligger lite efter med litteraturen men ja det är tre texter kvar jag borde blir klar med det snart! Jag som hade en så bra plan och det var att jag skulle lästa klart allt för en och en halv vecka sen;) Hahaha, gick juh sådär. Idag måste jag packa också och gå och hämta mina biljetter! Imorgon efter jobbet åker jag! Det blir kul! :) Pratade med Mandis igår och hon hade redan massa planer för vad vi skulle göra så det är skoj. För när jag kom på fredag kväll skulle vi äta middag och lördagen ska vi ägna större delen åt att springa i second hand butiker! Lär vara några kronor fattigare när jag kommer hem, men det är det värt, jag är juh så rik så det lugnt;) Men som sagt att skaffa en bil är också en plan och en resa till hösten och sen blir målet helt klart eget boende, men det får ta sitt tag, måste ha lite mer tills dess. Den bästa av alla planer är att jag inte ska ha några studielån att betala tillbaka när jag är klar och inte heller ha tagit pengar från det som mina kära släktingar har sparat åt mig. Vilken sen kommer betyda att jag inte behöver ta något jätte lån på ett hus! Hahaha, vilken lång siktig plan det här blev;) Vi fick se hur det blev med den, bilen är prio ett! Nu ska jag plugga!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0