Torsdag

Känner att jag egentligen inte har så mycket att bidra med, har varit med barnen hela dagen, det har varit mysigt! Det är alltid skönt att komma dit! :)

Kvällen idag blir lugn, ska förmodligen ut och springa strax, sen ska jag se på gossip girl och sen blir det till att se på Värsta bilförarna, bara för att;) Sen börjar jag jobba imorgon klockan kvart i nio och jobbar på tills halv åtta, åtta på kvällen. Så det blir verkligen en hel dag, sen kommer nog Jon hit på kvällen och kollar på tv och äter godis med mig! Låter som en skön fredag kväll efter en lång jobbdag. Sen är jag ledig lördag den dagen ser jag mest fram emot, de andra ska till Sälen över dagen men jag känner verkligen att jag behöver få ta lite sov morgon, sen kanske åka och träna, köpa lite fika på vägen hem och ligga i soffan och se på Bolt, var så länge sen jag verkligen bara gjorde så. Sen blir det säkert en film till, skulle vara så skönt att bara hinna se på lite film. På kvällen ska vi hem till Fredrik en sväng, killarna ska dricka öl, själv ska jag jobba dagen efter så jag ska ta det lugnt! Sen söndag så ska det jobbas och sen hoppas jag på att vi kan ta tag i att åka till Sarah på eftermiddagen efter hennes valpkurs, ta med oss fika eller mat dit och bara vara vi tjejer! Ska kolla med de andra två och Sarah så klart! Så kanske vi kan planera in lite också för nästa helg och påsk och så:) Ja det blir fullt upp men det är som jag alltid säger bara kul;)

Och när vi väl är inne i April så kan det bara bli bättre och roligare! Nu ska jag byta om till löp kläder!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0