Tisdag

Jag är så himla trött! Sov sådär i helgen och sen gick jag och la mig tre igår, mycket smart drag, eller verkligen inte! Men ja, man lever bara en gång;) Och dessutom så är det trevligt att se på film, även om alla envisas med att trängas i samma hörn av soffan under samma täcke, det vart varm, tro mig! Såg Twilight och ja den var sådär, inte alls så bra som jag trodde den skulle vara efter alla lovord jag hört om den. Fast det kanske var jag som inte såg det där extra. Men ja nu har jag sett den i alla fall;)

Imorse vaknade jag när mamma och pappa skulle åka till jobbet, jag antog att de skulle åka tillsammans men nej, mamma åkte och pappa vart kvar. Jag vart nervös och sprang ner, ingen av dem hade förstått att jag skulle till skolan. Hur de nu kunde missa det?! I alla fall vart pappa på dåligt humör och började klaga på att jag kom hem sent, vad nu det hade att göra med bilen;) Ingen bra start på dagen för mig i alla fall så jag sov lite till;)

Nu står i alla fall bilen där ut, så jag ska bege mig till Falun vid tolv. Mindre kul eftersom det fortfarande går sådär med mitt pluggande men det löser sig! Nu ska jag börja göra mig i ordning!

Kommentarer
Postat av: maria

Jag läste ditt inlägg efter att jag skrev mitt. hehe. Det är mest micke som säger att han hört att den ska vara bra. själv har jag inga förväntningar alls. Så vi får se vad jag tycker sen ;)

2009-03-10 @ 16:25:06
URL: http://silverfuck.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0