Tidsfördriv

Emelie gav mig ett tidsfördriv, bra när man inte vill plugga;)



1. Ta närmaste bok och slå upp sidan 18, rad 4. Vad står det?

kriterier, dvs avgörande kännetecken, man har som grund för sin

2. Sträck ut din vänstra arm så långt du kan, vad rör du vid?

Luft

3. Vad såg du senast på TV?

Leliah på landet

4. Utan att se efter, gissa vad klockan är?

19:10, vilket den också var..

5. Bortsett från datorn, vad hör du just nu?

Anton som bläddrar i en bok, mamma och Ebba som pratar.

6. När du senast var ute, vad gjorde du då?

Gick till noret och lånade en bok och lämnade tillbaka en bok!

7. Vad tittade du på innan du började med denna undersökningen?

Folks bloggar

8. Vad har du på dig?

Grå mjukisdress och svart tröja under.

9. Drömde du något inatt?

Tro det eller ej, men vad jag drömde i natt minns jag inte, annars minna jag jämt!

10. När skrattade du senast?

När jag försökte övertala Ebba att köpa National Geografic;)

11. Vad finns på väggarna i rummet där du är nu?

Tavlor, ett fönster, tapet, en graderob som går in i väggen;)

12. Har du sett något konstigt på sista tiden?

Konstigt vet jag inte;) Men när det kommer tio skogshuggare genom skogen samtidigt så tycker man nog det är lite små konstigt;)

13. Vad tycker du om den här utmaningen?

Bättre än att plugga!

14. Vilken var den senaste filmen du såg?

Det var i måndags, Twilight, var sådär.

15. Om du blev mulitmiljonär, vad skulle du köpa då?

Först en bil, sen ett hus och sen skulle jag åka till NY och shoppa nya kläder och sen finns det massa mer, men det skulle ta hela dagen att skriva upp allt;)

16. Berätta något om dig själv som folk inte vet om:

Vet inte folk allt om mig? ;)

17. George Bush?

Var ingen rolig prick!

19-20.Vad ska dina barn heta, pojke respektive flicka?

Pojke: Lancelot, som riddaren!
Flicka: Isola, men Jon vill inte..undra varför;)

21.Skulle du någonsin överväga att bo utomlands?

Ja utan problem tror jag, i alla fall just nu, skit vinter!

22. Vad vill du att Gud ska säga när du kommer till pärleporten?

Tjenare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0