Söndags tråk

Jag har tråkigt, vet inte vad jag ska göra. Och se snöar!! Åh, jag som trodde våren var på intåg och jag såg så mycket fram emot det och bara den där känslan av att jag inte ens frös när jag gick hem från Baren i fredag, det var varmt fast klockan var halv två! Alltså varmt för att vara nu;) Fredagen var trevligt, lördagen var okej (jag var trött) och idag är segaste dagen på hur länge som helst, jag har alltid saker att göra en så plötsligt inte och jag vet liksom vad vart jag ska börja! Jag är ledig för en gångs skull och har inga krav på skolarbeten och då känns det som jag måste ta till vara på det men kan liksom inte göra något alls och för panik för att jag inte gör något och så känns hela dagen skit. Helt fantastiskt, det enda jag har planerat är att se på Beck är det inte helt fantastiskt?! Och jag känner inte riktigt att jag får någon respons från mannen som ligger i sängen och bara vill vila heller. Jag vill gör något vad som helst! Spela tv-spel är något annat skoj! Men nej är till råga på allt också fast i Djura, hur kunde jag inte ta bilen!?!?

Men nu borde jag verkligen inte vara sån utan ta tag i situationen, får försöka hitta på något, vi får se om jag lyckas!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0