Söndag

Har precis suttit ute i det fina vädret! Kanske kan våren komma på riktigt nu, jag vill det är trött på snön nu! Jag vill kunna ha skinnjacka och convers utan att frysa! Ja, jag vill verkligen glida runt i mina vår kläder, fast ja mest längtar jag efter sommaren. Sen kvällar utomhus och att kunna sitta ut och äta! Åh, det låter så underbart, jag får verkligen en sån känsla när jag kollar ut! Och sen vill jag på festival också! Det ska jag nog också, men jag vill gå med någon som är lite mer som jag och vill stå i mitten och bara njuta av den härliga känslan. Visst går det att stå där och känna sig toklycklig ändå, men det är inte riktigt samma sak. Sist jag hade den känslan var är jag och Malcolm var på Håkan när man stod där i mitten lagom långt fram och lagom trångt! Det var roligt!

Hahaha, vad jag drömmer mig bort;) Det krävs just nu faktiskt, måste se framåt lite. Måste gör lite roligt! Eller ja det gör jag juh nästan varje dag men i alla fall;) Igår kollade jag på melodifestivalen med 7 killar det var faktiskt riktigt trevligt. Jag och grabbarna;) Fast jag brukar också får vara grabb då, så det är helt okej;)

Jag kom precis på att jag känner mig sådär lyckligt urspårad och jag vet inte varför. Egentligen har jag en känsla av att man inte borde vara det när ens pojkvän kommer på att han kanske ska till Skottland i alla fall, men jag antar att det handlar om att jag inte orkar bry mig, hemskt men sant;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0