Söndag

Åh, det var nyss söndag, och nu är en ny söndag snart slut. Måste det gå så fort? Det finns alltid så mycket jag vill göra men jag hinner inte med;) Idag hade jag velat se minst två filmer nu hann jag se nästan en hel, fast den var sådär. Var mamma som ville se Nina Frisk, slutade lite konstigt. Jag sitter här och längtar efter att se Bolt, men det har inte hunnits med ännu, Jon bläddrar alltid skeptiskt förbi de tecknade filmerna jag har på disken. Jag älskar barn filmer och sen filmer som High School Musical och sånt annat som går på Disney Chanel;) Så jag Bolt får bli i dagarna, har det lugnt i skolan, eller ja en del att läsa men det har inte berättat vad ännu så det är lite svårt att göra det, dessutom hinner jag ta igen det över påsk, åh jag längtar efter påsk! Och då kommer min favorit kille förmodligen hit igen så vi kan leka med bilar hela morgonen och sen mysa ute och har han tur kanske han till och med kan gå en liten godis bit;) Barn och djur jag har sagt det för det finns inte bättre! Helt underbart att komma till barnen när jag är ute på praktik och så har man plötsligt fem stycken som sitter fast i en och ska kramas:) Inte fult lika mysigt när det kastar sig på magen i en lerpöl;) Men det är sånt man får ta!

Igår var en trevlig kväll, höll på att glömma att nämna det men nej det får jag inte göra! För det var så trevligt så, även om det inte vart lika lugnt som det var tänkt. Det bästa är när man får skratta en hel del;) Dock tyckte nog min bror inte det var lika kul när han inte kom in;) Hahaha, jag hade glömt nyckeln i dörren och då får man inte in någon annan nyckel i låset, stackarn trodde han skulle få sova i bilen;) Men mamma vaknade, inte jag däremot!

Nu ska jag hoppa in i duschen efter min löptur och sen ska jag äta lite glass och kolla på tv:)

Kommentarer
Postat av: ekka

asså bolt är skitnajs, jag diggade den - gå och se! :D

2009-03-31 @ 00:34:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0