Sådär

Det får duga så länge, nu orkar jag inte fixa med det här mer idag, även fast det ibland är väldigt kul!

Ska gå ner och plugga lite, sen ska jag nog ta en lite promenad, fast bara en kort jag för förkyld för att orka göra något mer ansträngande, jag hoppas den försvinner eller bara håller sig på den här nivån över helgen. Bokade biljetterna idag och ska ta och ringa Amanda snart. Skulle vara framme i Stockholm vid tjugo över åtta tror jag och hon har säkert SL-kort så hon kan komma och möta mig, till Sundbyberg hittar jag inte. Sen åker jag tillbaka hit på söndag, blir en kortis men ändå otroligt trevligt:) Sen jobbar jag minst tre dagar nästa vecka, går i skolan en och sen lär det kämpas på med hemtentan! Ja det är späckat schema som vanligt och nu lär jag faktiskt plugga!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0