Onsdag

Vet inte var det är men har en väldig oro i min mage och jag kan inte komma på varför. Men ja det känns bara jobbigt, kan vara skolan som inte går riktigt bra, men jag brukar inte hänga upp mig på sånt det löser sig alltid till det bästa för mig. Men usch, det känns verkligen inte bra. Hoppas jag kommer på varför snart. Kanske är det alla mål i livet som jag har men som jag aldrig riktigt når, jag blir aldrig riktigt nöjd känner jag. Det duger liksom med situationen men mer blir det liksom inte. Egentligen borde man verkligen ta vara på sin vardag och göra varje dag till det bästa, men jag vet verkligen inte hur. Drömmar har man alltid men de är liksom inte på en verklig nivå känner jag, det är bara tidsfördriv från verkligheten;) Det känns som jag bara går och väntar på att det ska hända något kul som vara för alltid, men icke, det traskar på i ett i samma takt. Kanske borde jag göra något spontant men det har jag försökt med hundra gånger det hjälper inte. Det roligaste just nu är liksom mitt nya jobb! Har jag tråkigt då eller?

Nej från och med nu ska jag göra något vettigt varje helg jag inte jobbar om jag så ska göra det själv. Åh det känns så himla tungt att behöva göra allt själv jämt!

Nu ska jag plugga lite till....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0