Onsdag

Jag har haft fullt upp med att avsluta den här delkursen därför så har jag varit tråkig och inte hunnit skriva något här;) Men det har varit så skoj! Vi har ritat, klippt, gjort ljud, rappat, lekt lekar och spelat teater för varandra! När jag gör sånt här så blir verkligen studierna meningsfulla. Nästa vecka blir det nya tag, ser inte jätte mycket fram emot grammatiken vi ska få lära oss och öva på, men jag hoppas att man kan det mesta. Ser där emot mycket fram emot att har bild, musik och drama igen och sen också mot slutet att få göra en animerad film med lerklumpar! Det blir otroligt skoj, sen har vi ingen jätte inlämnings uppgift och det är helt klart bättre med flera små! Har precis köpt böcker för 700kr, men sen behöver jag inte köpa mer och förhoppningsvis är det böcker som är kul och som man vill ha kvar!

Men det är några dagar kvar tills den delkursen börjar, först ska jag till barnen imorgon, sen jobba fredag, söndag och måndag, det blir trevligt! Jag gillar att ha mycket att göra:) Fast nu ska jag sova, för jag är så trött.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0