Onsdag

Yes, då var det sista dagen med den här skiten och jag känner mig inte stressad fast jag har minst en sida och lite till kvar att skriva dessutom känns det bara som det är massa hopp i texten och inte alls sammanhängande, men jag får försöka fixa den biten efter lunch och in med sidhänvisningar, i alla fall på vissa ställen och ja sen blir det middag och träning och sen kolla igenom den igen och lämna in den innan tio. Det är målet för dagen jag hoppas att den planen håller gör den det inte så får jag helt enkelt sitta till tolv. Sen får det bli ett G på den här tycker jag, bara jag slipper komplettera är jag nöjd, känns skönt att bli av med skiten och börja med något nytt. Hoppas verkligen att nästa delkurs är roligare och att min motivation kan komma tillbaka. Just nu vill jag bara kolla på film sent på nätterna, jobba och glida runt, kanske inte de bästa förutsättningarna för att plugga på ordentligt;) Imorgon har vi workshop i drama igen, vi ska göra en pjäs av en av våra sagor och ja det är faktiskt något jag kan tänka mig kan blir kul! I alla fall är det inte så jobbigt och sen är det snart påsk och då blir det lite ledig så jag ska nog stå ut och hinna ladda upp inför nästa delkurs. Dessutom har jag börjat komma in nya jobbet och det känns bra så snart släpper den där ny känslan med det också, då blir det mer vardag och lättare att handskas med.

Så ja det blir nog bra, det brukar gå bra för mig! Dessutom fick jag reda på idag att Malena ska ha praktik i Borlänge i fyra veckor och då vart jag riktigt glad, nu har jag inte träffat henne sen i julas så det blir underbart att ha henne här ett tag! Det blir trevligt!

Men nu lär jag faktiskt plugga om jag ska få göra något annat idag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0