Måndag

Ge mig sommar, bra musik och sena kvällar nu tack!



Sitter och kollar på filmerna från Kent på P&L och har en såndär helt sjuk härlig känsla i kroppen, jag skulle ge mycket för att stå där igen nu på direkten. Istället sitter jag här med en tråkig hemtenta som det går sådär med. Jag borde tränat idag också men nej så blev det inte, jag får ta igen det imorgon! Ja både hemtentan och träningen;) Nu ska jag hoppa in i duschen och sen ska jag förmodligen hjälpa Lunkis med tvätten!







Vad jag vill ha just nu!

Kommentarer
Postat av: Emelie

ja äntligen vår tur ;) haha ja visst blev det fint ;) Johanna och Frida gjorde en stor Kalle Puling chokladkaka! ;)

2009-03-16 @ 19:24:41
URL: http://emeliejohanssson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0