Måndag

Nu är jag hemma igen, eller ja jag kom faktiskt hem igår men då såg jag på Beck sen försökte jag sova. Det gick sådär jag är så förkyld fortfarande och har en visdomstand som bråkar och en blås i munnen som jag fått av förkylningen, dessutom att hade medlet jag tog för att få bort blåsan gjort så att jag vart öm i tungan. Så ja det gick ren utsagt åt skogen med sovandet, men vart kanske tre-fyra timmar så det är okej. Sen har jag hunnit jobba också och nu borde jag plugga, har en uppgift som egentligen skulle vara inne idag men det ändrade så på söndag vart det. Vilken tur jag hade! Jag har nämligen skrivit typ tre meningar och såg framför mig hur jag skulle sitta vaken till tolv idag, men ja, jag har tur för det mesta;) Jag är inne i ett ganska trevligt flow känner jag! Igår när jag kom hem fanns det en nu bil här! Då vart jag glad, äntligen kan jag släppa att jag vart påkörd då det faktiskt är klart och vi ska få 10 000 från försäkrings bolaget och den nya kostade 5000 så den ska vi rusta upp nu ordentligt. Vart ännu en Ford dock ett år nyare och ingen kombi! Man kan säga att vi gick med vinst, fast ja det kanske inte var det trevligaste sättet att göra det på;)

Nu ska jag faktiskt plugga lite, sen ska jag kanske orka laga mat!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0