Lördag

Jag har tränat för första gången på två veckor!!! Så skönt nu hoppas jag förkylningen kan ge sig av för alltid, eller i alla fall till nästa vinter så jag kan börja träna ordentligt! Det är väl inte så mycket begärt;) Jag har hunnit plugga lite också eller ja Jon mamma kollade på min reflektion, som i för sig var något jag precis slängt ihop och inte allas höll min vanliga standard, såg lite stav fel i efterhand också. Men jag orkar inte bry mig;) För man kunde bara får G i alla fall och ingen kan döma mina egna reflektioner, borde inte vara några problem. Och eftersom min motivation till att plugga just nu är på noll så får det gå sådär jag behöver bara G, jag kommer bli anställd ändå;) Fast sen blir jag glas när jag får VG för det motiverar lite mer. Nu borde jag börja skriva på hemtentan och ska nog göra det om ett jag tror jag, i alla fall överskrifterna sen får jag nog sitta hel måndag, tisdag och onsdag. Sen ska jag nog fira med att köpa ett par jeans;) hahaha, jag vill så gärna ha de ljusa med hål i från Gina!

Men ja hemtentan blir det till att jobba lite med idag, sen ska jag och jobba mellan fem och sju, sen hem till soffan tror jag. Fast egentligen vill jag ut, men jag jobbar imorgon också, en timme som det ser ut nu! Men ja det vore hur som helst trevligt att träffa lite människor, mer än min familj. Även om det är jätte trevligt att pappa sitter och kollar på utlandsresor, fast de är i maj och jag är nog inte ledig så jag kan följa med då! Ska själv boka min resa till höstlovet som kommer nu i höst, Gran Canaria tror jag, fast ja måste juh ha någon som följer med och det känns inte riktigt som Jons val;)

Nu ska jag plugga!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0