Lördag

Hann inte ens med att skriva här igår, dog lite lätt i soffan när jag kom hem. Fast det är helt otroligt skönt med ett jobb där man alltid har saker att göra, det gör att tiden går hur fort som helst. Så blir jobb söndag, måndag och förmodligen någon mer dag också!

Med träningen ger det sämre;) Men ska försöka springa en runda idag eller på löpbandet eftersom det är hur mycket snö som helst, och sen får jag följa med mamma på Friskis och Svettis imorgon då är jag upp i fyra gånger den här vecka också, och det ä helt okej. Nästa vecka däremot måste jag upp i fem! Och jag måste börja löp träna ordentligt insåg precis att jag förmodligen har två lopp att springa i maj ett den 14e på 5km och ett den 16e 7km. Den 14e är det i Falun och då springer vi som ett lag för Brudpiga RK, det blir skoj, men det är verkligen dags att börja träna nu!

Men nu ska jag och Jon hitta på något skoj, skriver mer i eftermiddag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0