Halvdöd

Det känns som jag ska somna snart. Grovstädning mellan nio och halv tre, med en fikapaus och en knäckebröd macka. Kanske inte riktigt vad jag står mig på i 5,5 timmar egentligen. Men nu har jag ätit som en varg, eller ja nästa i alla fall;) Men det känns lite lätt som jag ska somna här på stolen snart. Inge Borlänge och fika med Maria vart det heller:( Tråkigt jag såg fram emot det, men ja, ett jobb är ett jobb och det var trevligt att stå med hög musik och skura på allt man kunde skura på! Men mindre skönt nu;) Dessutom har jag sjuk träningsvärk, vilket kanske inte är så konstigt jag har  tränat tre pass på tre dagar och innan det ett på två veckor;) Men ja det bli ett till den här veckan, sen ska jag upp i fem nästa vecka, jag ska!! Ett väldigt viktigt mål!

Hm, borde hoppa in i duschen nu om jag ska orkar ta mig till systemet och handla vin! Sen måla naglarna, jag mitt smarta spån målade dem innan jag åkte till jobbet och nu har hälften försvunnit, mycket mycket smart! ;) Eller ja kanske, det är mindre risk att man har av någon då. Det där lät inge bra, jag lät precis som Blondinbella eller något. Jag menar vad gör det om man har av en nagel? Såklart inget!

Det känns som det var något mer jag borde göra också innan jag ska hem till Lunkan.. Jo att laga middag, fast ja det blir lite konstigt både jag och Anton åt lunch nu, det får bli något enkelt!

Nu ska jag duscha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0