Gossip Girl

Åh, ännu ett fantastiskt avsnitt! Men ja, spar man lite så är det inte lika lång väntan till nästa tisdag! :) Vilket betyder mer Chuck Bass!!

Annars så börjar planerna för morgondagen att arta sig! Först blir det grovstäd på jobbet, fast bara mellan nio och ett så det är ett kort pass och dessutom gillar jag att jobba så det blir toppen! Sen ska jag hem kasta i mig lunch och duscha och sen ta bilen till Borlänge. Ska fika med Maria vid halv tre, tre är planen! Var längesen nu så det ska bli riktigt skoj:) Sen ska jag kolla om det har jeansen på Gina som jag så gärna vill ha, de fanns på hemsidan för någon dag sen men jag är osäker på vilken storlek och i dag är det i alla fall slut! Men ja, finns de inte där så får jag kanske kolla i Falun om jag orkar följa med dit på lördag. Vore jätte trevligt, men det blir utgång på baren imorgon och något säger mig att jag kommer vara trött dan efter;) Men vi får se! Trevligt blir det hur som helst!

Nu ska jag sova, så jag är pigg och glad imorgon:)

Kommentarer
Postat av: maria

Yaay. Miss you! Blir king imorgon.

2009-03-19 @ 23:09:37
URL: http://silverfuck.blogg.se/
Postat av: maria

Haha. ojdå. länkade fel blogg ;)

2009-03-19 @ 23:10:36
URL: http://metrobloggen.se/mariaekberg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0